Verzenden & Afhalen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je bestelling en betaling op een werkdag vóór 16.00 uur door ons ontvangen is, sturen we het dezelfde dag naar je toe. In Nederland heb je het dan, in principe, de dag erna in huis*.
Bestellingen die vrijdag na 16.00 uur of in het weekend gedaan zijn, worden pas maandag verstuurd. Deze heb je dan dinsdag in huis* (in Nederland).
Bestellingen op een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Rondom feestdagen kunnen bij PostNL aangepaste levertijden van toepassing zijn.
Besteld vóór 16.00 uur op |
Geleverd in NL* |
Maandag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Woensdag |
Donderdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Zaterdag of zondag |
Dinsdag |
*Wij versturen alle post met PostNL. In principe bezorgt PostNL de dag na verzending je bestelling. Maar door drukte kan bezorging momenteel langer duren! Helaas kunnen wij daar niks aan doen.
Persoonlijk gemaakte artikelen sturen we binnen maximaal 3 werkdagen (na betaling) toe. Door drukte kan hiervan afgeweken worden! Wij melden dit dan per mail.
Verzenden naar België en Duitsland duurt ongeveer 2 tot 4 werkdagen.
Hoe versturen we jouw bestelling
Wij sturen de meeste bestellingen met brievenbuspost zonder track&trace. De artikelen worden zorgvuldig verpakt in stevige enveloppen.
Voordeel is dat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst van je bestelling.
Bij pakketjes (en enkele brievenbuspakketjes) ontvang je een track&trace nummer, zodat je weet wanneer de bestelling geleverd wordt.
Nemen jullie extra voorzorgsmaatregelen in verband met het Corona virus?
Je bestelling wordt door ons zorgvuldig ingepakt, daarbij nemen wij uiteraard de richtlijnen van de RIVM in acht.
Volgens het RIVM is het risico van besmetting via post en pakketten heel klein. Zij geven aan dat er geen bewijs is dat mensen door post en pakketten besmet zijn geraakt en raden in het algemeen aan om regelmatig je handen te wassen. Zie ook de informatie op de website van het RIVM. Wij blijven de situatie op de voet volgen en nemen maatregelen als dat noodzakelijk is.
Ik heb geen track&trace code ontvangen
De meeste post versturen wij zonder barcode (track&trace nummer). Hierdoor zijn de verzendkosten lager. Alleen pakketjes en enkele brievenbuspakketjes sturen we met barcode. Deze wordt automatisch naar je gemaild, zodat je de bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor 'Afhalen in Emmer-Compascuum'. Je betaalt dan geen verzendkosten. Afhalen kan tijdens onze openingstijden of op afspraak. Voor een afspraak: bel of mail ons gerust, meestal is dit ook dezelfde dag of avond mogelijk.
Kijk voor onze actuele openingstijden op de Contactpagina.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.