Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Doe de artikelen die je wilt bestellen in je digitale winkelmandje. Met een account bij Slingerwinkel.nl gaat bestellen nog sneller omdat we je al kennen. Maar ook zonder account kun je eenvoudig bestellen. We hebben dan wel nog wat gegevens van je nodig.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we je bestelling nog wijzigen of annuleren.

Is er een minimum orderbedrag?
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van € 1,50, exclusief eventuele verzendkosten.


Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling
Zodra je besteld hebt, sturen wij je een bevestigingsmail. Zie je deze niet in je inbox? Kijk dan eerst of de mail in je spambox terecht gekomen is. Heb je geen mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Als je het gewenste aantal artikelen in je winkelmandje kunt doen, is het op voorraad. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, neem gerust contact met ons op voor de levertijd.

Maatwerk zoals persoonlijke naamslingers en raamstickers kun je altijd bestellen. De levertijd kan wel 1 of 2 dagen langer zijn, omdat we deze speciaal voor jou maken.

Mijn ontvangen bestelling klopt niet
Wij controleren je bestelling zorgvuldig voordat het verzonden wordt. Ontvang je toch een verkeerd artikel of een verkeerd aantal? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wij sturen dan het juiste artikel nog na, of stellen een andere passende oplossing voor.

Hebben jullie een winkel waar ik langs kan komen?
Ja zeker! In het pitoreske Emmer-Compascuum is onze winkel gevestigd. je bent daar van harte welkom voor al je slingers en ballonnen! 
Ons bezoekadres is: Oosterdiep WZ 29 te Emmer-Compascuum. We hebben alle artikelen op voorraad en helpen je graag.
Langskomen zonder afspraak kan tijdens onze openingstijden. Komt een andere dag/tijd jou beter uit? Geen probleem! Bel of mail ons gerust om op afspraak langs te komen.