Heb je een klacht?
Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent over onze artikelen en service. Als je toch een klacht hebt, vragen wij je dat per e-mail of telefonisch zo snel mogelijk, doch binnen zeven (7) dagen aan ons te melden. Wij zullen er vervolgens alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.
Gebruik onderstaand contactformulier of Mail ons je klacht
Onze webshop is aangesloten bij WebwinkelKeur. Mocht je er met ons niet uitkomen, heb je de mogelijkheid om je klacht aan WebwinkelKeur voor te leggen. Dit kan op: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Gebruik onderstaand contactformulier of Mail ons je klacht
Onze webshop is aangesloten bij WebwinkelKeur. Mocht je er met ons niet uitkomen, heb je de mogelijkheid om je klacht aan WebwinkelKeur voor te leggen. Dit kan op: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.