Verzenden
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je bestelling en betaling op een werkdag vóór 16.00 uur door ons ontvangen is, sturen we het dezelfde dag naar je toe. In Nederland heb je het dan, in principe, de dag erna in huis*. Alleen deze maand gelden er aangepaste verzendtijden; zie hierboven.
Bestellingen die vrijdag na 16.00 uur of in het weekend gedaan zijn, worden pas maandag verstuurd. Deze heb je dan, in principe, dinsdag in huis* (in Nederland).
Bestellingen op een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Rondom feestdagen kunnen bij PostNL aangepaste levertijden van toepassing zijn.
Besteld vóór 16.00 uur op |
Geleverd in NL* (dit betreft een indicatie!) |
Maandag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Woensdag |
Donderdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Zaterdag of zondag |
Dinsdag |
*LET OP: genoemde levertijden zijn een indicatie! Voor levering zijn we afhankelijk van PostNL. Ons advies: bestel op tijd.
Voor enkele artikelen, zoals persoonlijk gemaakte artikelen, geldt een afwijkende levertijd. Dit is bij het artikel vermeld. Bestel je meerdere artikelen dan sturen wij je gehele bestelling pas toe als alle artikelen klaar zijn voor verzending.
Verzenden naar België en Duitsland duurt ongeveer 2 tot 4 werkdagen.
Hoe versturen we jouw bestelling
Wij sturen de meeste bestellingen met brievenbuspost zonder track&trace. De artikelen worden zorgvuldig verpakt in stevige enveloppen of brievenbusdoosjes.
Voordeel is dat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst van je bestelling.
Bij pakketjes (en zwaardere brievenbuspakketjes) ontvang je een track&trace nummer, zodat je weet wanneer de bestelling geleverd wordt.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Bestel (en betaal) je voor 16 uur, dan gaat de bestelling dezelfde dag naar PostNL. (Persoonlijk gemaakte artikelen zoals naamslingers en raamstickers uitgezonderd). In principe bezorgt PostNL binnen Nederland de volgende dag. Maar wij kunnen dit niet garanderen! Helaas komt het een enkele keer voor dat PostNL vertraging heeft met bezorging. Ons advies: bestel op tijd.
Ik heb geen track&trace code ontvangen
De meeste post versturen wij zonder barcode (track&trace nummer). Hierdoor zijn de verzendkosten lager. Alleen pakketjes en enkele brievenbuspakketjes sturen we met barcode. Deze wordt automatisch naar je gemaild, zodat je de bestelling kunt volgen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.