Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
Alle artikelen zijn op voorraad (uitzonderingen daargelaten).
Wil je een artikel bestellen wat niet (genoeg) op voorraad is, neem gerust contact met ons op.
Kan ik artikelen ook in grotere aantallen kopen?
Heb je een grotere hoeveelheid nodig: mail ons voor een vrijblijvende offerte.
Heb je meer nodig dan de aangegeven voorraad: neem gerust contact met ons op. We kunnen dan aangeven wanneer er weer voldoende voorraad is.
Ik zoek iets speciaals maar vind het niet op jullie website. Kunnen jullie me toch helpen?
Uiteraard helpen we je graag, indien mogelijk. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Ik wil mijn bestelling retourneren/herroepen. Kan dat?
Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met de geleverde bestelling. Maar als je iets wilt retourneren dan is dit mogelijk. Kijk bij Ruilen en retourneren voor meer informatie.
LET OP: dit geldt niet voor persoonlijk gemaakte artikelen, zoals naamslingers en raamstickers. Deze kunnen niet geretourneerd worden!
Kan ik mijn bestelling annuleren als ik al betaald heb?
Bel of mail ons, dan annuleren wij je bestelling en storten we het aankoopbedrag aan je terug.
Heb je een naamslinger of (raam)sticker besteld? Deze kan alleen geannuleerd worden als het nog niet gemaakt is.
Mijn ontvangen bestelling klopt niet. Wat nu?
Wij controleren je bestelling zorgvuldig voordat het verzonden wordt. Ontvang je toch een verkeerd artikel of een verkeerd aantal? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail/contactformulier.
Wij sturen dan het juiste artikel nog na, of stellen een andere passende oplossing voor.
Hebben jullie een winkel waar ik langs kan komen?
Jazeker! Je bent van harte welkom in onze winkel in Emmer-Compascuum. Behalve alle artikelen die je op de website ziet, kun je daar ook terecht voor ballondecoraties of persoonlijk advies. We helpen je graag verder.
LET OP: check onze openingstijden op de winkelpagina of bel/mail van te voren, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staat.
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?
Ja dat is geen probleem. Je kunt je bestelling in Emmer-Compascuum afhalen tijdens onze openingstijden of op afspraak.
Zijn er extra kosten bij een Ideal of PayPal betaling?
Wij berekenen geen extra kosten bij een Ideal-of Paypal-betaling.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja dat is zeker mogelijk. je betaalt dan achteraf aan onze partner Billink BV.
Kan ik de bestelling zelf via bank aan jullie betalen?
Je kunt voor 'Overboeking' kiezen bij het doen van je bestelling. Je ontvangt dan van onze betaalpartner Mollie een e-mail met onze bankgegevens. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling verzonden.
Mijn iDeal betaling is mislukt, Wat nu?
Je krijgt bericht als de betaling niet gelukt is. Volg de stappen om alsnog te betalen. Lukt dat niet, dan nemen wij contact met je op.
Ik wil overboeken en krijg krijg een e-mail van Mollie. Wie is dat?
Mollie is onze betaalpartner. Als je wilt overboeken, ontvang je een e-mail met het IBAN nummer van Stichting Mollie Payments. Maak het bedrag over met het betaalkenmerk in de e-mail. Dan wordt je betaling gekoppeld aan de bestelling in onze webwinkel.
Waarom betaal ik aan BuDor webshops?
Slingerwinkel.nl in onderdeel van BuDor webshops. Dit is de overkoepelende naam waaronder wij onze webwinkels runnen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd is 1 a 2 werkdagen. Dat houdt in dat we maximaal de volgende werkdag je bestelling versturen.
Alleen voor onze naamslingers en (raam)stickers kan een langere levertijd gelden (meestal niet meer dan 2 extra dagen).
Verzenden naar België en Duitsland duurt ongeveer 2 tot 4 werkdagen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen.
Wij hebben hiervoor gekozen zodat je voor een kleine bestelling relatief lagere verzendkosten betaalt.
Kijk bij 'Betalen en Verzenden' voor alle tarieven, ook buiten Nederland.
Waarom hebben jullie niet 1 verzenddarief?
Bij de meeste webwinkels heb je inderdaad 1 tarief voor brievenbuspost en eventueel nog een ander tarief voor pakketjes.
Maar als je bijvoorbeeld alleen een setje ballonnen nodig hebt, betaal je dus in verhouding veel verzendkosten.
Wij vinden dat niet erg klantvriendelijk. Ook een kleine bestelling is bij ons welkom. Je betaalt daarom bij een kleine (lichte) bestelling minder verzendkosten dan bij een grotere bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?
Ja dat is geen probleem. Je kunt je bestelling in Emmer-Compascuum afhalen tijdens de openingstijden van de winkel, of daarbuiten op afspraak. Check de winkelpagina voor actuele openingstijden.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
PostNL bezorgt, binnen Nederland, in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag (behalve op maandag).
Maar het kan een enkele keer 1 of zelfs 2 dagen langer duren.
Heb je na 3 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing!
Verzending naar België en Duitsland kan 2 tot 4 werkdagen duren. We vragen je daarom voor de zekerheid 6 werkdagen te wachten voordat je contact met ons opneemt.
Uiteraard kun je ons altijd bellen of mailen om te checken of je bestelling wel goed verstuurd is.
Hoe lang duurt het voordat ik een naamslinger/sticker in huis heb?
Naamslingers en stickers zijn niet op voorraad, deze worden speciaal voor je gemaakt. Na betaling is de naamslinger of (raam)sticker meestal binnen 2 dagen klaar, afhankelijk van het aantal aanvragen.
Ik wil een geboorte naamslinger/sticker bestellen. Duurt dit ook 2 dagen?
Als het kindje geboren is, maken we de naamslinger/sticker met voorrang.
ik heb al een naamslinger maar wil andere tussenstukjes. Kan dat?
Dat is juist zo handig aan onze naamslingers: de letters en tussenstukjes worden verbonden door splitpennen. Zo kun je altijd de naamslinger uitbreiden of aanpassen.
Kan ik een bestelde naamslinger / sticker annuleren of terugsturen?
Omdat de naamslinger of (raam)sticker speciaal voor jou gemaakt wordt, kan deze niet geretourneerd worden. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de slinger/sticker nog niet gemaakt is, kan deze geannuleerd worden.
Wat is BuDor webshops?
BuDor webshops is de overkoepelende naam waaronder wij onze webwinkels runnen. Slingerwinkel.nl valt hier ook onder.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Wij vragen je een klacht eerst aan ons te mailen. Dit kan naar: info@slingerwinkel.nl.
Komen we er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Het ontvangen artikel is stuk/heeft fabricagefout. Wat kan ik doen?
We controleren je bestelling zorgvuldig voordat het verzonden wordt. Mocht je toch een defect artikel ontvangen, of bij gebruik zien dat het stuk is/gaat: neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail/contactformulier.
We sturen dan een vervangend artikel toe, of stellen een andere passende oplossing voor.
Kan ik ook bij jullie langskomen om artikelen te kopen?
Jazeker! Je bent van harte welkom in onze winkel in Emmer-Compascuum. Behalve alle artikelen die je op de website ziet, kun je daar ook terecht voor ballondecoraties of persoonlijk advies. We helpen je graag verder.
LET OP: check onze openingstijden op de winkelpagina of bel/mail van te voren, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staat.
Wat is Webwinkelkeur?
Webwinkelkeur is een organisatie die keurmerken aan aangesloten webwinkels afgeeft. Dit keurmerk ontvang je niet zomaar. Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo checken zij o.a. adresgegevens, algemene voorwaarden en retourbeleid. Ook worden alle webwinkels jaarlijks herkeurd.
De beoordelingen die je op onze homepagina ziet, worden ook door Webwinkelkeur op echtheid gecontroleerd.
Wil je meer weten over Webwinkelkeur? Neem een kijkje op hun website: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/
Hoe bestel ik een ballondecoratie?
In de omgeving van Emmer-Compascuum verzorgen we ballondecoraties; van heliumballonnen tot pilaren en bogen.
Via de website kun je een offerte aanvragen. Je kunt ons ook altijd bellen of mailen voor een prijsopgave. Vergeet niet aan te geven voor welke datum de decoraties zijn.
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Retourneren'